joi, 26 august 2010

Munte....

             Incerc sa profit pe ultima 100 de metri de vacanta asa ca am fost la munteeee....yeahhh :D Nu ca vara asta nu a fost extraordinara :)))) da parca nu ma satur si nu vreau sa ma gandesc ca incepem scoala .E un adevar care doare.....rauu :(((
            Am facut cateva poze :X .... sper sa va placa




De la inaltime :p..... 





Economie de vedere :p ...deee e criza :))




                                      Eeee la o partida de badminton.... sau ce incercam noi sa jucam ;)
  





                         Cazut si el.... p'acolo






                                     Prin padure..... la vanatoare  :D
  




                                  Eu cu George :X ...
    




                               Tot eu si George..... :p


           P.S Am facut 2 luni cu George - TE IUBESC MULT bebe meu mic si scump :x:x:x
                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu